Resultats de la cerca
Programa Brúixola UAB
L'Institut de Ciències de l'Educació organitza aquesta activitat on estudiants de la UAB t'assessoraran i ajudaran a decidir què fer quan acabis l'institut. Apunta-t'hi!
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupIntèrpret per un dia
Coneixes la professió d'intèrpret de conferències? Saps com treballen els intèrprets professionals a les cabines del Parlament Europeu o de la ONU?
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Observació del sol amb el telescopi solar mes gran de Catalunya de la ma de astroxperiences.com
Explora el fascinant món del Sol amb el nostre Taller d’Observació del Sol, dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. El Sol és la font d’energia i vida per al nostre planeta,
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
La mosqueta - Recursos per Educació Especial
Conjunt de recursos destinats a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.