Resultats de la cerca
Taller Excavem el Miocè al CRIP
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat? Sigues paleontòleg per un dia!
Recursos digitals innovadors per a l'aula
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material per a l'aula.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Sortides de Nadal
Sortides d'un dia per a alumnes d'educació infantil i primària per a celebrar les tradicions nadalenques
Orientació a Can Pidelaserra
Mijançant un mapa caldrà localitzar tipus d´arbres, esbrinar els rastres, identificar cultius, seleccionar plantes, tot amb el propòsit d´aconseguir la passejada en carro que tant us agrada
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.