Resultats de la cerca
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
D'Euterpe a Cecília. Música a la Catedral a través de la història
Abordarem la música que es troba a la Catedral a través d’una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per resoldre un immersiu joc de pistes.
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
PER GUSTOS COLORS
Taller per comprendre i respectar la diversitat afectiva, sexual i de gènere, fomentant l’empatia i oferint eines per combatre la LGTBIfòbia.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.