Resultats de la cerca
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
GRANJA DE VAQUES LLETERES
Som una granja en actiu, el negoci és la llet de vaca. Com a granja i masia som autosuficients i els guies de la visita som pagesos. El dia que hi ha una escola no n'hi ha cap altre.
Descoberta del sòl
El sòl és un recurs clau per la vida, la biodiversitat, el cicle de l’aigua i la producció d’aliments. La fertilitat del sòl ens ajuda a fer front al canvi climàtic amb el seu poder fixador de carboni
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.
Globus 2.0 (Barcelona)
Quan un mateix so explica històries molt diferents
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.