Resultats de la cerca
ApS: Rehabilitació energètica
Projecte per aprendre diferents mesures de rehabilitació d'edificis per reduir el consum energètic i donar-les a conèixer a la comunitat. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
Dactiloscòpia: Taller d’empremtes dactilars
DACTILOSCÒPIA Diversitat i classificació Un taller molt original on farem d’autèntics investigadors policials i analitzarem, amb diferents tècniques, les nostres empremtes dactilars.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Roomescape Fronteres Invisibles
Aquest és un instrument lúdic pensat per mostrar la realitat que viuen les persones menors no acompanyades en arribar a l’Estat Espanyol.
QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.