Resultats de la cerca
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Els alumnes investigaran espècies de fauna amb jocs, guies de camp i material manipulatiu, identificant rastres i hàbits de cada espècie. Acabaran creant la seva pròpia petjada de fang.
Vols tenir superpoders?
La Rita és una superheroïna preocupada pel medi ambient i pels residus. La voleu ajudar a diferenciar els diferents tipus de residus que podem generar a casa i a tenir un entorn més net?
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
Preludi, samba i swing (Girona)
Un taller per interpretar diferents estils musicals
Taller d'Astronomia sobre fases Lunars i Eclipsis amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de les fases de la Lluna i els fascinants eclipsis solars i lunars amb el nostre Taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària.
Actuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.