Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
La maleta del fotògraf
El Museu d’Història de Catalunya posa al vostre abast el contingut del fons Amical de Mauthausen-Francesc Boix i Campo per ajudar-vos a treballar un episodi històric tan complext com l'Holocaust.
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
El món a l'aula - Saps què ha passat?
Desperta la curiositat dels nens i nenes de primària
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalEl bosc de Can Gel
Experiència immersiva natural on descobrirem i identificarem quins arbres podem trobar en un bosc mediterrani, alhora que connectem amb la natura.
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Mostrant 1-10 de 2.242 elements.