Resultats de la cerca
Masculinitats en revisió
Programa de curtmetratges que mostren masculinitats lliures d'arquetips
FORMES, LLETRES I COLORS A TRAVÉS DE L'ART
Us proposem una activitat per iniciar-vos al món artistic visitant el Museu Fran Daurel i després creant un llenç en grup i també de manera individual.
Prohibit i Reivindicat. Visita dialogada
Visita dialogada que té per objectiu la descoberta de l'art com a mitjà per reflexionar sobre la llibertat d'expressió, la tolerància d'idees distintes i la censura.
Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiu
Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
Descobrim la Natura tot Jugant
Aprendrem sobre els animals i les plantes del bosc mediterrani mitjançant jocs de tota mena.
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.MIRADES TRANS
Taller per conèixer la diversitat de gènere i les seves expressions, reflexionar sobre la transfòbia i promoure espais educatius inclusius i respectuosos amb les persones trans*.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.