Resultats de la cerca
Cinema i debat: El gran día (Tarragona)
Un documental per debatre sobre educació
El Tió de la meva escola
Setmanes abans de Nadal comencen a aparèixer Tions per un petit bosc del costat de la granja. Què fan allà?, quina relació tenen amb les vaques?, D'on han sortit? Ho descobrirem!
Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Superherois, antiherois, heroïnes i lluitadores (Girona)
Visita temàtica a "Còmic"
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
PIRATES A LA VISTA!
Activitat teatralitzada per les sales del museu per conèixer el món de la pirateria mentre, amb un joc de pistes, l'alumnat coneix com era la vida d'aquests homes i dones.
The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.