Resultats de la cerca
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
Espectacles i Tallers per a Escoles Temporada 25/26
Programació d'Espectacles i Tallers per a escoles de setembre de 2025 a maig de 2026 - Teatre La Puntual - Putxinel·lis de Barcelona.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
STEAM: Secret i seguretat: les matemàtiques que ens protegeixen
Les matemàtiques es troben a tot arreu, però en especial tenen molt a veure amb la seguretat i el secret, tan valorats avui en dia en tots els àmbits, en particular en el de les comunicacions digitals
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.