Resultats de la cerca
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesEl joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
LUDOBIBLIO - ESPAI DE LECTOESCRIPTURA
Endisar-se en el món de la lectura acompanyats de maletes plenes d'històries i jocs.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualVisita comentada a “Veus del Pacífic”
Les tradicions artístiques dels illencs del Pacífic
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaConstruïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.