Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
Productividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
La potabilització al laboratori
L’activitat es desenvolupa en el laboratori, on reproduirem, de forma reduïda, els processos físics i químics més habituals de la potabilització de l’aigua: la cloració, la decantació i la filtració.
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.