Resultats de la cerca
Cultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
EL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
L'art de modelar
Taller de modelat amb fang en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Corre Trufa!
Arriba el nou espectacle de la cia Pentina el Gat 100% musica en directe. Un espectacle divertit que fa gaudir a nens, nenes i públic familiar.
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàVisita comentada a “Veus del Pacífic”
Les tradicions artístiques dels illencs del Pacífic
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
STEAM: Quin paper juguen les matemàtiques a la societat?
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Sabem que en la ciència i la tecnologia hi juguen un paper essencial, però potser no som tan conscients.
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.