Resultats de la cerca
Les violències que no es veuen. Reimaginar l'espai públic
Desmuntarem els mites i tòpics de l'experiència femenina als espais públics que veiem al cinema i a les sèries.
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualSTEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Les abelles a l'escola. Dolces Xerrades a les Escoles
Les visites als centres educatius són xerrades interactives on els més petits aprendran com treballen els abellaires i les abelles.
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
El món de la cèl·lula (Tarragona)
Observacions microscòpiques
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.