Resultats de la cerca
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
Aprendre a mirar
La suma de diferents punts de vista ens enriqueix
Quan els nombres canten (Tarragona)
El ritme... aritmètic!
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
Parc d'Aventura Anigami
Més de 30 activitats diverses per escollir segons grups d'edat per gaudir d'un dia ple d'aventures i descobertes al mig del bosc.
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS I FAMILIES
Un taller de dansa i clown en familia on tot és possible!
La diversitat de la ment humana (Barcelona)
Mary and Max: Cinema i debat amb la neurocientífica Maria J. Portella
Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataMostrant 1-10 de 2.239 elements.