Resultats de la cerca
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Treball de Recerca de Batxillerat: recursos
Ets tutor/a de Treball de Recerca? Ofereix als teus alumnes el nostre cercador de treballs i un vídeo tutorial per aprendre a fer una bona expo oral! - Preparats, Llestos, Universitat"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
Es tracta de descobrir el coneixement i connexió que havien tingut els nostres avantpassats i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Jornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Visita el CIVRM des de l'aula!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.