Resultats de la cerca
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Refugia’t al parc!
La proposta educativa Refugia’t al parc! té com a objectiu principal donar a conèixer al públic escolar, i concretament a l’alumnat de secundària, l’existència dels refugis climàtics.
Pack escolar
Ruta amb bicicleta al voltant de l’Estany de Banyoles i visita als poblats Neolítics.
ESTRELLETES DE NADAL
Històries màgiques i plenes de sorpreses, farcides d’elements de la tradició del Nadal. Estrelletes de Nadal, tendresa i màgia per gaudir amb els petits de la casa
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
Esquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
Sexualitats | consentides, desitjades i plaents
El projecte Sexualitats | consentides, desitjades i plaents és un projecte de tallers per reflexionar sobre la violència sexual a partir del debat i l’expressió teatral i corporal.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.