Resultats de la cerca
Geocaching a les Muntanyes del Baix
Amb l’ajuda d’un GPS buscarem els geoamagatalls amagats a la vall del Llor, que formen part del joc oficial “Geocaching”.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Visites comentades i dinamitzades a l'exposició "L'art de navegar. Com perdre's en un món d'imatges"
Una exposició que convida a repensar la navegació en un món d’imatges, explorant com les tecnologies visuals transformen la nostra manera d’orientar-nos, perdre’ns i habitar l’espai digital.
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
TALLER D'INICIACIÓ A LA MARXA NÒRDICA
Jornada d'iniciació a una nova activitat física i descoberta del territori.
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.