Resultats de la cerca
TALLER DE PERCUSSIÓ AMB EL CAJÓN
Taller molt dinàmic en el que descobrirem com sona i com es toca el Cajón. Aprendrem a col·locar el cos i mans correctament, coordinarem, ens sincronitzarem els uns amb els altres, i a tocaaaar!!!
Educant en igualtat
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.
Estratègies dels éssers vius (Lleida)
Sobreviure al medi
Orientació a Can Pidelaserra
Mijançant un mapa caldrà localitzar tipus d´arbres, esbrinar els rastres, identificar cultius, seleccionar plantes, tot amb el propòsit d´aconseguir la passejada en carro que tant us agrada
Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
El laboratori: Mentora Alsina
Coneixerem com funcionava un taller de física de l'any 1907
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Quina família més mona!
Introducció a l'origen del bipedisme i l'evolució del llinatge de l'espècie humana
Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.