Resultats de la cerca
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
CUIDA'L, un espectacle basat en l'artista Hundertwasser
Cuida’l convida als infants a gaudir del món de l'artista Hundertwasser, lliure, creatiu i vital, on es reivindica la capacitat creativa de cadascú i el dret a expressar-la.
Taller de dansa africana
Taller de dansa africana
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
L'EMPATIA - Habilitat per a la vida
Activitat escolar amb la finalitat que l'alumne adquireixi habilitats empàtiques. Mirada oberta, comunicació efectiva i afectiva, No violència, millor convivència i clima a l'aula
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
Jugar amb foc
Coneixements científics i art es donen la mà per ajudar-nos a prendre consciència de com ha de ser la nostra convivència amb aquest element fascinant. Juguem amb foc?
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.