Resultats de la cerca
Premis Treballs de Recerca - àmbit científic i tecnològic
Premis als treballs de Recerca de caràcter científic i tecnològic
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
LA CUINETA DEL CIRC
La Cuineta de l’Aureli és un espectacle per a iniciar als més petits en el món del pallasso. Un espectacle amb poques paraules i molt riure!.
Sortida amb raquetes de neu a la Cerdanya
L'activitat de raquetes ens permet arribar a llocs on només es pot accedir caminant durant l'hivern. La zona de la Cerdanya i el Capcir ens ofereix un gran ventall d'excursions.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
Dones a la ciència
Visibilitzant científiques "Cientificas Casio" vol trencar amb els estereotips de gènere i dona referents a l'entorn STEAM: Ciència, Tecnología, Enginyeria, Art i Matemàtiques
MÓN SANT BENET: Entrepans extravagants
Conscienciar sobre la importància dels hàbits saludables. Aproximar-nos a la cuina
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.