Resultats de la cerca
Fem el cim! del volcà Santa Margarida
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Colors del món (Tarragona)
Visita comentada
Empúries: colònia grega
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat grega per descobrir la història de l'antiga Emporion i comprendre la revolució cultural, artística i tecnològica que varen portar els grecs
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Sant Jordi STEAM: Fem un drac tecnològic!
Un taller ben especial per celebrar Sant Jordi on combinarem art, tecnologia i mecànica.
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Treball de Recerca de Batxillerat: recursos
Ets tutor/a de Treball de Recerca? Ofereix als teus alumnes el nostre cercador de treballs i un vídeo tutorial per aprendre a fer una bona expo oral! - Preparats, Llestos, UniversitatTortuguetes - ODS: Vida submarina
Construïm un joc de portar tortuguetes nounades des dels seus ous fins a la mar. El jugador ha de prémer la tecla associada a cada tortugueta el més ràpid possible per a moure-la cap endavant.
Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
Mostrant 1-10 de 2.239 elements.