Resultats de la cerca
De què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaFormació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Visites als parcs de Bombers de la Generalitat
Conèixer el dia a dia a dia d'un servei públic força atractiu per als nens i nenes, i sensibilitzar en aspectes de prevenció d'incendis i seguretat a la llar.
ESCOLARS NEU - Iceberg (4 dies - 3 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
Bullying: parlem-ne!
Xerrada per a famílies on es tractarà l’assetjament escolar o bullying
Mostrant 1-10 de 2.234 elements.