Resultats de la cerca
L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
Estratègies dels éssers vius (Girona)
Sobreviure al medi
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Contes darrere dels estels.
Espectacle "Poèticament correcte" de conta contes amb la temàtica dels estels com a eix central, per ed. infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
IMPERIUM. Històries romanes
Descobreix l'antiga civilització romana i la gran herència que ha deixat en la nostra cultura fins els nostres dies.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física on experimentar virtualment i assimilar millor els conceptes de la física i comprovar els resultats d'exercicis teòrics resolts matemàticament.
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.L’aventura de l'Atlàntic
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Mostrant 1-10 de 2.238 elements.