Resultats de la cerca
Taller de pintar pinyes i visita guiada a la Cripta Gaudí
Donar a conèixer com Gaudí s'inspira per fer els vitralls/ finestres de la criptaDones i Frontera: Art i revolució
Dones i Frontera vol recuperar la memòria històrica d’una sèrie de dones artistes que van formar part del context sociopolític de la Segona República, la Guerra Civil i la posterior dictadura.
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Clastify: recursos per a batxillerat internacional
Plataforma educativa en línia dissenyada per ajudar especialment estudiants de Batxillerat Internacional i qualsevol altre batxillerat per a millorar els seus treballs acadèmics.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La granja en 4D
Podem sentir les olors, els sons i tocar elements de la granja sense sortir d'una habitació? Amb aquest taller sensorial podrem connectar amb la granja alhora que posem a prova els nostres sentits.
Entrem al laboratori: descobrim les nàiades
Vine a conèixer les nàiades, una espècie autòctona d'allò més peculiar.
Fold and Cut
Podem tallar un quadrat amb un sol tall? I un triangle? I una estrella? Veurem que qualsevol figura plana amb costats rectes pot ser tallada amb un sol tall recte.
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.