Resultats de la cerca
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
VISITA A CORBERA D’EBRE + TRINXERA
a Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolíti
Descobriment de fàrmacs
Activitat que proporciona als alumnes una visió introductòria sobre el món dels fàrmacs, quins atributs tenen i com es descobreixen.
Quan la Princesa es va escapar
Taller de contes no sexistes. Narració oral sense prejudicis..Taller de disseny d’experiments
De la mà de dos científics experimentats veurem alguns exemples pràctics d'experiments en diferents camps de recerca i coneixerem com s’estructura un veritable treball d'investigació.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Herbari fotogràfic. Taller de cianotípia
A través d'aquesta activitat viatjarem al 1843 i ens posarem a la pell de la botànica Anna Atkins
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.