Resultats de la cerca
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
Endinsa't en la Bioquímica
La Bioquímica i Biologia Molecular és una ciència en expansió que està canviant de forma dramàtica i espectacular en els últims anys.
Òptiques del bosc
Experimentant amb maneres de veure no humanes
Descobrint la mineria a Súria
Recorregut pel Centre d’Interpretació del Museu de la Mineria, de la mà d’un guia que acompanyarà els visitants explicant i aportant aspectes tècnics i emocionals del treball a la mina.
ApS: Comunitat eductiva per la transició energètica
Quant consumim a casa i a l'escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d'energia a l'escola i a casa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
CUIDA'L, un espectacle basat en l'artista Hundertwasser
Cuida’l convida als infants a gaudir del món de l'artista Hundertwasser, lliure, creatiu i vital, on es reivindica la capacitat creativa de cadascú i el dret a expressar-la.
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.