Resultats de la cerca
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
Visita escolar "Experiència Cacaolat"
Us presentem l'activitat educativa de Cacaolat, per conèixer de primerà mà els ingredients que fan únic aquest batut: la llet Letona i el cacau.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Ruta en bicicleta per la floració dels arbres fruiters
Espectacular ruta en bici. Molt senzilla i apta per a tothom. Això sí: només disponible sobre el mes de març que és quan els presseguers comencen a florir. Per les poblacions d'Aitona o Benissanet.
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Productividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.