Resultats de la cerca
Fake news: com es combat una plaga de mentides (Lleida)
Videojocs per al debat
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
PAUL AND THE FLOWERS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.
Descobreix la vida de la platja i el funcionament del port
Sortida a Vilanova i la Geltrú per descobrir la fauna de la platja i conèixer les embarcacions de pesca els seus arts i el funcionament de la Llotja.
Actuar sense parar! (Tarragona)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entorn
Calculadora de la nota de tall
Recurs per calcular la nota d'accés ideal per arribar a la nota de tall desitjada! - Preparats, Llestos, Universitat!Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.