Resultats de la cerca
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Colors en pols. Els pigments de l'art medieval
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari pictòric per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Alimenta la natura: Creació de menjadores per ocells
Construeix menjadores per ocells amb materials reutilitzats i descobreix quins ocells visitaran la teva creació, fent del teu entorn un lloc més acollidor per a la natura.
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals diverses
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
L'aventura de les llengües
Viatge arreu dels cinc continents mitjançant curiositats lingüístiques
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.