Resultats de la cerca
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
El primer vi
Activitat orientada a conèixer com va ser la introducció del vi a través de les rèpliques arqueològiques. Ens endinsem en les cultures antigues del mediterrani.
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.