Resultats de la cerca
Taller Guardes del Clima per combatre el canvi climàtic
Recurs digital a fer a l'escola sobre bones pràctiques en les accions quotidianes i adoptar mesures per combatre el canvi climàtic i els seus efectes. Infants d'entre 9 i 12 anys. Taller de 2 h.
Fem la castanyada
Arriba la castanyera i torrem castanyes..
Jo canto ABBA (Girona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Megalòpolis: els edificis que creixen i es reprodueixen
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Sortida guiada en bicicleta
Sortides en bicicleta per diferents zones de Catalunya. Ens encarreguem de tota l’organització de l’activitat, la planificació de la ruta i del lloguer i transport de les bicicletes.Internet segura de tu a tu
Implantar el peer mentoring (formació entre iguals), on joves de 3r d’ESO són formats per assessorar als seus companys més joves. Mossos d'Esquadra.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.