Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
S'aprendran aquells conceptes basic per orientar-se a la muntanya posant en pràctica, vivenciant i experimentant la utilització de les eines d’orientació com ara el mapa i la brúixola
Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
Mostrant 1-10 de 2.234 elements.