Resultats de la cerca
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
EL PLANETARI MARINER
Aquesta activitat permet conèixer la relació directa entre l'astronomia i la navegació. Durant segles, l'única referència per als navegants va ser a cel, i el seu coneixement va ser cabdal.
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
Llum i color (Lleida)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Jocs de Medicina: Visita a la Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya s'ubica avui en l'antic Reial Col.legi de Cirurgians, un edifici del S.XVIII que conserva l'anfiteatre anatòmic original des d'on es feien les disseccions
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.