Resultats de la cerca
Curs de facilitació en el món educatiu
Un curs que et dona eines per a la gestió emocional i per posar atenció als conflictes i a les dinàmiques de discriminació, dins del món educatiu.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
Titelles d'ocells
Activitat per explorar la sostenibilitat i la biodiversitat d'ocells mediterranis, fomentant la consciència ambiental i el respecte per la natura.
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!RIGOBERTA I EL WINDIGO
Un espectacle poètic i compromès que parla de consum responsable, canvi climàtic i drets humans, i que ens recorda que cada petita acció pot transformar el món
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Mostrant 1-10 de 2.240 elements.