Resultats de la cerca
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
Visita completa al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria i a través del nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Munyim la Vaca Rajolina a la vostra escola
Anirem a la vostra escola amb la nostra vaca Rajolina perquè els infants puguin experimentar com es muny una vaca, aprendre d’on prové la llet i descobrir els productes que podem obtenir d'ella.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Barcelona
Modernisme i modernitat
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.EL BATEC DELS VOLCANS
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc.Art i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
PARLEM DE DRETS HUMANS
Taller per conèixer la Declaració Universal dels Drets Humans i reflexionar sobre la responsabilitat individual i col·lectiva per construir una societat més justa i solidària.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.