Resultats de la cerca
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsLa Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Les adoberies de Vic. Un viatge a l’època dels artesans de la pell
Visita-joc per apropar els infants al patrimoni industrial, a la història dels pellaires de la nostra ciutat i a la col·lecció d’objectes de pell del Museu de l’Art de la Pell.
Discovering Queen
Discovering Queen és un viatge musical per descobrir una de les bandes més llegendàries del rock. Un espectacle en anglès que acosta l’univers de Queen a les noves generacions amb ritme i passió.
MIRADES TRANS
Taller per conèixer la diversitat de gènere i les seves expressions, reflexionar sobre la transfòbia i promoure espais educatius inclusius i respectuosos amb les persones trans*.
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.