Resultats de la cerca
No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (II)
Descobrir el món de la natura mitjançant un joc de pistesVisita comentada a "Còmic" (Girona)
Un testimoni del segle XX
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
PercUt! El cos com a instrument (taller + espectacle participatiu)
Pugeu a l'escenari del gran Teatre Condal per ballar les coreografies de percussió corporal que preparareu amb l'Anna Llombart i en Santi Serratosa al vostre propi centre!
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.