Resultats de la cerca
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
MNACTEC El vapor
Visita guiada als espais de producció de l’energia del vapor: les carboneres, les calderes, la xemeneia i la màquina de vapor
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Llum i color (Girona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesMostrant 1-10 de 2.240 elements.