Resultats de la cerca
ENDESA EDUCA DIGITAL
L'objectiu principal és conscienciar els alumnes sobre la necessitat de fer un consum responsable de l'energia i de tenir cura del medi ambient.ESCOLARS NEU - Copo (2 dies - 1 nit)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24h
Visita el CIVRM des de l'aula!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.
Planetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
VISITA GUIADA AL MUSEU DE LA MEL
L’ABANS I EL DESPRÉS.
Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 2
A partir d’un itinerari pels espais patrimonials més significatius de Montblanc, s’anirà aprofundint sobre les característiques del món medieval i el dia a dia en una ciutat de l'època.
Vine a fer de diable
Què és un diable? D'on treu el foc que llença? Descobriu el món dels diables i els correfocs en aquest taller ple d'espurnes.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.