Resultats de la cerca
De la imaginació a la pantalla (Barcelona)
Introducció al cinema fantàstic
Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
Mamut, el gegant extint
Taller d’il·lustració científica amb Hugo Salais
UN TOC DE PASTORETS
Música i teatre es combinen en aquest espectacle nadalenc amb plena interactivitat amb el públic.Astronomia. Tallers i activitats a les escoles i instituts
LA CIÈNCIA POT SER MÀGICA. Descobrirem com són els estels, la lluna, els planetes... Aprendrem com funciona un rellotge solar. Els robots ens sorprendran i els experiments ens deixaran bocabadats!
Jornada de Portes Obertes CIÈNCIES BIOMÈDIQUES (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
Llegim la imatge. Iconografia per entendre l'art.
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.