Resultats de la cerca
L'arqueta de Sant Martirià. Un reliquiari medieval
Coneixerem l'arqueta de Banyoles i la seva història.
Postals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Lideratge per a l'aprenentatge
Formació amb la UCL Institute of Education per potenciar el lideratge educatiu i millorar la qualitat dels centres mitjançant el desenvolupament professional dels equips directius.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Com ens afecten els continguts digitals en el nostre dia a dia
Activitat participativa per reflexionar sobre la influència dels referents digitals i l'impacte de les plataformes en la nostre autoestima i imatge personal
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.