Resultats de la cerca
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..LA FÀBRICA DE COLORS: la cantata participativa dels petits de l'escola que ha fet la volta al país!
Una experiència musical inoblidable per als petits de l'escola: protagonitzar un gran concert acompanyats per l'Orquestra Infantil de Barcelona!
Planetari i Tallers a l'Escola. Preparem el curs 2025-26
A Explora360 apropem la ciència i l’astronomia al vostre centre educatiu amb tallers participatius i un planetari immersiu que traslladem i muntem al vostre espai.
Introducció a l'astronomia III
El cel vist des de la Terra i les estacions
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
IGUALS I DIFERENTS
Taller per reconèixer i valorar la diversitat com una riquesa, promovent una mirada positiva sobre les diferències d’origen, culturals, sexuals i de gènere.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.