Resultats de la cerca
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
Amistats a quatre mans. Imaginem la diversitat
Personatges diversos i lliures d'estereotips de gènere
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Mans a l'obra (Lleida)
L'art a través del cos
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.PIRAGUA+BICICLETA+RESERVA DE SEBES
Aquest pack d' un dia sencer inclou travessa per l' esectacular meandre de Flix, ruta en bicicleta a la tarda i visita a la Reserva de Sebes. Un dia espectacular!!!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.