Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Entre llums i ombres
Experimentant amb la llum
NO EM RATLLIS!!! Prevenció dels riscos associats al consum de substàncies addictives
NO EM RATLLIS!!! és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sen
MAL DE CLOSCA
La tortuga Joan té mal de closca, però... qui no té por d'anar al metge?
VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
MuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.
Fritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.