Resultats de la cerca
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsDe la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Sant Jordi STEAM: Fem un drac tecnològic!
Un taller ben especial per celebrar Sant Jordi on combinarem art, tecnologia i mecànica.
Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
Guerra a Ripoll. Refugi antiaeri
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
PARTICIPA I GAUDEIX DE LES FESTES MAJORS
Amb amb aquesta visita i a través d'un joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un joc de preguntes i respostes ràpides d'allò més divertit!
Tallers i Campionat de Scrabble en català
L'Scrabble és una manera lúdica per a practicar el català (cal vocabulari i una bona ortografia per aconseguir fer punts) i la millora del càlcul mental (comptant els punts).
Els nostres amics, els antics
Visitarem la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.