Resultats de la cerca
Cinema i debat: El gran día (Tarragona)
Un documental per debatre sobre educació
CAMI DE (VI)DA
El destí de la família Tarrida, com el de tots els rabassaires, està escrit. O potser no?
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidians
Investiga la vacuna del VIH (Barcelona)
Taller d'investigació biomèdica
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.