Resultats de la cerca
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
SCAPE VILLAGE AL POBLE ESPANYOL
Versió pròpia i adaptada del famós joc ScapeRoom. Joc participatiu i històric a partir de Cicle Superior.
Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupConnectant mons - Drets sense fronteres
Connectant mons combina l'activitat a l'aula amb el treball col·laboratiu en línia, on participen més de 12.000 alumnes de diferents països i realitats i és treballa amb 8 llengües diferents.Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
ENXARXATS Prevenció dels riscos en l'us de les xarxes socials i les pantalles
ENXARXATS és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica i divertida, que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.