Resultats de la cerca
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Un tal Cèsar
Un Tal Cèsar: comèdia trepidant que uneix passat i present amb enginy., humor i música.
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Cuidador d'animals (abans Toca toca)
Observar els animals de ben a prop ens permetrà aproximar el món animal als infants i aprofitar així la seva espectacularitat per explicar la importància de mantenir i cuidar l'entorn natural.Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.DONA IGUAL! Sensibilització en la igualtat d'oportunitats dona/home enfocada a la inserció professional
DONA IGUAL! és una activitat de teatre/fòrum divertida i engrescadora en la qual es treballa sobre la igualtat d’oportunitats dona / home enfocada a la inserció professional dels joves.
Free Code Camp
Curs online gratuït de programació a canvi de desenvolupar "apps" per a organitzacions sense ànim de lucre.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.