Resultats de la cerca
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersCURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
LEGO EDUCATION AL POBLE ESPANYOL
Sabeu com funcionen les màquines simples del nostre entorn? Voleu experimentar-ho? Ens endinsarem en construcció de models amb LEGO® Education, per aprendre a comunicar les nostres idees i sentiments.
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
Les estrelles i el mar
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Quants braços tenen les estrelles de mar? On tenen la boca? Es poden moure? Investiguem-ho!
Promoció de la lectura: maleta viatgera, amb llibres especials d'arreu del món. Contacontes
Es convida als nens a obrir llibres, ja que mai no saben què hi podran trobar! Presentació de llibres molt especials d'arreu del món
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La increïble fórmula del got de llet
Beure un got de llet és relativament senzill, però, com ha arribat a la nostra taula? Ho descobrim d'una forma divertida a través d'un joc d'enigmes.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.